1. Złożenie zamówienia - Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest założenie konta sklepu internetowego Afroshop i prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. Alternatywną metodą jest wysłanie maila na adres sklep@afroshop.pl podając w tytule maila „Zamówienie – sklep internetowy”. W treści mail'a należy podać nazwę produktu, ceną towaru, cechy produktu, dane adresowe, imię i nazwisko, numer telefonu, ewentualnie danych niezbędnych do wystawienia Faktury. Przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone mailowo lub telefonicznie przez naszego pracownika, który poda przybliżony termin realizacji. W przypadku odbioru osobistego, ceny podane na sklepie obowiązują wyłącznie przy płatności gotówką.
Na każdy towar nasza firma wystawia paragon fiskalny lub (na życzenie ) Fakturę VAT .
2. Czas realizacji - Toawar staramy się wysłać tak szybko jak to możliwe (zwykle w 24h od zamówienia/zapłaty ) . W przypadku braku towaru od razu kontaktujemy się z Klientem . Firma Trojan Sport zastrzega sobie prawo uzgodnienia z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za niespodziewane braki towaru u naszych dostawców. Jeśli nie jesteśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w określonym czasie nasi pracownicy się z Tobą skontaktują. W celu potwierdzenia dostępności towaru (lub ustalenia terminu dostawy) prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zamówienia na produkty znajdujące się w ofercie sklepu jako promocja lub wyprzedaż realizowane są do chwili wyczerpania zapasów lub zakończenia akcji promocyjnej.
3.
Zwroty, wymiana - Konsument może zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia, nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzony, i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Zwracany produkt musi być kompletny. Nie przyjmujemy zwrotów ‘za pobraniem’. Wpłaconą wcześniej kwotę po otrzymaniu towaru w stanie w jakim trafił do Klienta wpłacamy na wskazane przez Klienta konto bankowe . W przypadku zwrotu Klient zobowiązany jest pokryć koszt przesyłki zwrotnej oraz załaczyć oryginał dowodu zakupu ( w przypadku paragonu fiskalnego ), lub odesłać do nas podpisaną kopię faktury korygującej (w przypadku Faktury Vat). Dowodem zakupu jest paragon lub Faktura VAT wystawiana w dniu zakupu i wysłana do klienta wraz z paczką.
W przypadku wymiany towaru na inny, koszty przesyłki pokrywa kupujący.
4.
Odstąpienie od umowy.
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru Produktów. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu produktu znajdują się w podpunkcie zwroty.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie przysługuje Klientowi w wypadkach:
- świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem 10-dniowego terminu,
- dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- dostarczania prasy,
- usług w zakresie gier hazardowych.
Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia Sklepowi Internetowemu Produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrot Produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni.
Koszt przesyłki ze zwracanymi Produktami ponosi Klient.
Sklep Internetowy dokonana zwrotu płatności na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, po otrzymaniu od Klienta towaru.
6. Płatność:
- PRZELEWEM:
- tradycyjnym na konto sklepu internetowego - (numer rachunku bankowego znajduje się na stronie "Kontakt"). Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Weryfikacja płatności zwyczajowo trwa do 3 dni roboczych.
- GOTÓWKĄ:
- przy odbiorze towaru od kuriera (tylko do 5000 zł brutto)
7. Inne:
Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu, zawierają podatek VAT
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).