Regulamin

 

1. Złożenie zamówienia - Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest założenie konta sklepu internetowego Afroshop i prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia. Alternatywną metodą jest wysłanie maila na adres sklep@afroshop.pl podając w tytule maila „Zamówienie – sklep internetowy”. W treści mail'a należy podać nazwę produktu, ceną towaru, cechy produktu, dane adresowe, imię i nazwisko, numer telefonu, ewentualnie danych niezbędnych do wystawienia Faktury. Przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone mailowo lub telefonicznie przez naszego pracownika, który poda przybliżony termin realizacji. W przypadku odbioru osobistego, ceny podane na sklepie obowiązują wyłącznie przy płatności gotówką.

Na każdy towar nasza firma wystawia paragon fiskalny lub (na życzenie ) Fakturę VAT .
 
2. Czas realizacji - Toawar staramy się wysłać tak szybko jak to możliwe (zwykle w 24h od zamówienia/zapłaty ) . W przypadku braku towaru od razu kontaktujemy się z Klientem  . Firma Trojan Sport zastrzega sobie prawo uzgodnienia z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia. Nie ponosimy odpowiedzialności za niespodziewane braki towaru u naszych dostawców. Jeśli nie jesteśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia w określonym czasie nasi pracownicy się z Tobą skontaktują. W celu potwierdzenia dostępności towaru (lub ustalenia terminu dostawy) prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy. Zamówienia na produkty znajdujące się w ofercie sklepu jako promocja lub wyprzedaż realizowane są do chwili wyczerpania zapasów lub zakończenia akcji promocyjnej.
 
3. Zwroty, wymiana - Konsument może zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia, nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzony, i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Zwracany produkt musi być kompletny. Nie przyjmujemy zwrotów ‘za pobraniem’. Wpłaconą wcześniej kwotę po otrzymaniu towaru w stanie w jakim trafił do Klienta  wpłacamy na wskazane przez Klienta konto bankowe .  W przypadku zwrotu Klient zobowiązany jest pokryć koszt przesyłki zwrotnej oraz załaczyć oryginał dowodu zakupu ( w przypadku paragonu fiskalnego ), lub odesłać do nas podpisaną kopię faktury korygującej (w przypadku Faktury Vat).  Dowodem zakupu jest paragon lub Faktura VAT wystawiana w dniu zakupu i wysłana do klienta wraz z paczką. 

W przypadku wymiany towaru na inny, koszty przesyłki pokrywa kupujący.

4. Odstąpienie od umowy.

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru Produktów. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu produktu znajdują się w podpunkcie zwroty.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie przysługuje Klientowi w wypadkach:

  1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem 10-dniowego terminu,
  2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
  4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  6. dostarczania prasy,
  7. usług w zakresie gier hazardowych.

Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia Sklepowi Internetowemu Produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Zwrot Produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni.

Koszt przesyłki ze zwracanymi Produktami ponosi Klient.

Sklep Internetowy dokonana zwrotu płatności na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, po otrzymaniu od Klienta towaru.

6. Płatność:

  • PRZELEWEM:
    • tradycyjnym na konto sklepu internetowego - (numer rachunku bankowego znajduje się na stronie "Kontakt"). Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Weryfikacja płatności zwyczajowo trwa do 3 dni roboczych.
  • GOTÓWKĄ:
    • przy odbiorze towaru od kuriera (tylko do 5000 zł brutto)



7. Inne:

 
Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu, zawierają podatek VAT
 
 
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Handlowego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).